dinsdag 6 september 2011

Harde Wind

Harde wind en regen maar mij deert het niet.
Mijn eerste rit in de storm en regen met de Mango is me aardig goed bevallen , ik werd wel wat heen en weer geschud , zeker als ik uit de luwte van de flats kwam maar het was goed te doen , stuur vasthouden en opletten en evengoed gewoon 30/31 per uur rijden.
Met harde wind en regen komt er wel iets water onder het schuimdeksel door maar het was gelukkig veel minder dan dat er buiten viel , even de tas wat naar achter verschuiven en probleem verdwenen.
Ik wil alleen nog wat verzinnen op het rammelen van de lamp tegen de body op klinkerstraten want dat is irriterend , had vandaag al een stukje strip gebietst op m,n werk , ongeveer hetzelfde wat ook rond het instapgat zit alleen blijkt dit te dik te zijn en is de lamp niet meer verstelbaar maar misschien hoeft dit ook wel niet , we gaan het uitproberen.
Op het werk alleen maar bewonderende blikken en positieve geluiden zoals wat is ie mooi en gaaf ding.

56 woon/werk kilometers gemaakt in volle tevredenheid.

1 opmerking: