woensdag 14 september 2011

Winderig rondje Hem



Vandaag weer naar Haar in Hem geweest , een vriendin van ons is geopereeerd en mag nog niet veel doen en was erg benieuwd naar de Mango , dus ben ik maar even op bezoek gegaan bij haar in Hem.
De heenweg ging voorspoedig met 29/30 km per uur en net voorbij Hoorn kreeg ik de wind echt mee en reed ik 35/36 per uur en zodoende was ik in 90 minuten in Hem.
Even gezellig gebabbeld en broodjes gegeten en thee gedronken en toen wilde zij wel even in de Mango , na uitleg hoe en wat kroop zij erin en hoopte ik maar dat ze er ook weer uit kon komen zonder dat de ziekenhuis wond open ging.
Gelukkig ging dat allemaal goed en kon ik de thuisreis weer vatten , deze ging een stuk minder snel met de wind tegen maar rond de 27 km/uur kon ik toch een aardig tijdje volhouden.
Het gerammel van de koplamp tegen de body heb ik opgelost met een klein stukje klittenband en zodoende kon ik volop van de fiets genieten.
Bij Oosthuizen nog een zak pruimen gekocht en via Purmerland naar huis gefietst.

Op de foto,s :De Mango bij Wijdenes, onze vriendin in de Mango , Windmolenpark Oudijk, De route en in de verte de Watertoren van Purmerend.

83 km gefietst met windkracht 5 volgens weeronline.

5 opmerkingen:

  1. lol ik zie een opgaandelijn in de rit-kilometers meneer schoone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heb ik met de heup-rits even in de FAW gezeten en onbelast wat rondjes gedraaid.
    Maar een rechtopfiets in een fietstrainer heeft voor mij op dit moment nog de voorkeur: De knie gaat nog niet zo veel omhoog...
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viel de operatie een beetje mee Mick ? hou het rustig even he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De operatie wel ja. Maar er was iets met een catheter :(...Ander onderwerp svp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeg Gerrit, Hoe krijg jij die foto's naast elkaar op je blog? Ik kan de foto's alleen onder elkaar krijgen (tekst krijg ik wel naast de foto's).

    Ik hoop dat je me kunt helpen.

    BeantwoordenVerwijderen