zaterdag 10 september 2011

woon werk verkeer

Vanochtend uit de nachtdienst zag ik met m,n slaperige hoofd dat er 397 km op de teller staat , dat betekent dat ik vanavond de 400 km ga overschrijden .
De reakties onderweg zijn om van te genieten en dat doe ik dan ook , bijna iedereen kijkt bewonderend om of heeft wel iets te zeggen , gisteravond een groet van wat ballende jeugd van 13 jaar , dag meneer blauwe raket werd er geroepen.
De fiets rammelt wel wat op normale straten , ik moet even kijken of dat het lampje is of dat de bovenkap los komt van de onderkant.

Groeten van blauwe mango

3 opmerkingen:

  1. Ja een velomobiel is echt geen alledaags verschijnsel in deze contreien. Het valt me ook op hoe positief allochtonen veelal reageren.
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrit,

    Ik denk niet dat het de bovenkap is, die is vastgeschroefd aan de onderkap en daartussen is een laag siliconenkit gespoten. Het zal dus eerder de koplamp zijn of nog een ander onderdeel.
    Goed om te lezen dat de kilometers vliegen.
    Gr. Robert-Questeritus-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allochtonen hebben wij niet zo veel hier in zaandam maar degeen die we hebben reageren wel positief, beetje lacherig , zo van moet je die zien.
    We gaan het meemaken robert , ik zal vanavond een stukje schuimrubber tussen het lampje en de body doen.

    BeantwoordenVerwijderen