zondag 2 oktober 2011

Herfsttreffen 2011,Erg Gezellig Deel 1


Afgelopen vrijdag vertrokken naar Blaricum voor het Herfsttreffen op Camping De Woensberg , de track leidde mij over de Diemerzeedijk via het nu al bekend staande Schapenpad ,vol met schapenshit en schapen, hebben we niet genoeg werklozen die het gras kunnen bijhouden ofzo, Maar goed via het naarderbos naar Huizen en dan naar de Camping alwaar ik om half vijf aankwam ,niet als eerste want er waren al een paar ligfietsers uit Eindhoven gearriveerd.
Het was erg gezellig en de barbecue werd perfect opgestart en onderhouden door Victor , voor en tijdens de Barbecue kwamen er nog verschillende mensen aan die gezellig aanschoven en hun vlees of vega gingen bereiden.
Na de Barbecue was er tijd voor het kampvuur , lekker warm en een heleboel slap gezwam maar ook serieuze praat kwam aan bod.
Op de zaterdag werd de toertocht gereden , de versie uit 2009 was uit de kast gehaald en doordat er een aantal ligfietsers voor het eerst was was dat geen probleem , de tussenstop werd gehouden bij Pannenkoekenrestaurant De Smikkel en ook daar was het gezellig toeven in de schaduw onder het genot van een heerlijke pannenkoek.
Na de toertocht werd er weer door diverse mensen waaronder ik aan het snijden van de groenten gewerkt voor de Wrap maaltijd,met guacomolosaus en heerlijke Sla met allerlei groenten zoals komkommer, courgette en andere soorten.
Na het eten werden we verwend met een tweede groter en heter Kampvuur , weer gezelligheid,drank en veel gepraat tot in de late uurtjes.
Deze keer had ik een goed hutje gekozen zonder snurkers en ik heb dan ook heerlijk geslapen dit jaar.
Ik dacht dat er ongeveer 44 deelnemers waren en ook nog 4 honden,ik moet de mijne volgend jaar ook maar meenemen.
De zondag is al weer vertrekdag dus ruimt iedereen z,n spullen in de fiets en veegt iedereen de hutjes en de groepsruimte schoon en na afscheid genomen te hebben ben ik om 10:00 vertrokken en om 12:10 weer aangekomen in Zaandam,deze keer niet via het nieuwe schapen fietspad maar langs de Maxis gegaan , weinig last nog van uit de bomen vallende kastanjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten