zaterdag 22 oktober 2011

Ommetje met Marcel



Vandaag kwam Marcel me oppikken bij mijn werk , ik had hem gesmst dat ik wel zin had in een klein ommetje , ik had iets van 30 km in gedachten want ik was al om 05:00 op vandaag en zat om 05:20 in de fiets op weg naar het werk.
Om 14:45 kwam Marcel aanfietsen en nadat ik hem een blikje cola had aangereikt zijn we op pad gegaan .
Kijk maar op het kaartje hoe we gefietst hebben en de mensen die marcel kennen die weten dat hij niet voor 30 km gaat en zo werd het ommetje dus 61 Km en met de 13 erbij van vanochtend kwam mijn dagtotaal dus op 74 Km.
wel lekker was het om ter hoogte van De Woude ff een racefietser tegen de wind in met 34 km/uur in te halen en het was een leuk en gevarieerd rondje .
Max snelheid 45,3 km/uur
bewogen gemiddelde 26,3 km/uur
totaal vandaag gereden 74 km.

Bedankt Marcel.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen