zondag 9 oktober 2011

Werk,Werk,Werk

Dit weekend had ik toegezegd om over te werken en ik ging natuurlijk lekker met de mango er naar toe.
Het weer was regenachtig , prima voor de velomobiel en zonder hempje , gewoon in een fietsshirtje is het wel uit te houden maar wat word je fietsshirt nat van het zweet dan , vandaar dat ik vandaag na een tip van marcel V een cooling hemdje aan getrokken had wat snel het vocht afvoert en ik had een fiets shirt met een lange rits , zeg maar een vest , en deze was helemaal open dus het hemdje kon goed ademen , door de regen had ik m,n bril maar af gedaan en dat ik thuis aankwam weer opgezet maar deze besloeg gelijk van alle damp .
Voor mij is het bewezen , ook met slecht weer kun je lekker fietsen als het maar in een velomobiel is.
Toch nog wel een paar fietsers tegen gekomen zelfs een spookfietser.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten