zondag 16 oktober 2011

Word de Ligfiets normaler ?

Deze laatste 2 weken heb ik tijdens de woon-werk ritjes die ik tegenwoordig trouwens veel vaker uitbreid meerdere losse ligfietsers gespot en met los bedoel ik niet ligfietsers die met een rit meedoen maar gewoon enkele rijders.
De eerste spotte ik op de kerkstraat in oostzaan , het was lekker weer en ik zat behoorlijk te zweten in de Mango , de beste man was een toerritje aan het maken en vermaakte zich prima met een gangetje van 23 km/uur .
De tweede kwam ik tegen in de Wijde wormer op de zuiderweg , geen praatje gemaakt maar elkaar gegroet.
De derde fietste ik achterop ook in de Wijde wormer maar dan vlak bij Purmerland langs de spoorlijn , na een kort gesprek moest ik links het stiltegebiedje in omdat ik niet via het Wormerpad naar purmerland kan met de te brede Mango dus dan maar andersom waarna ik de man nogmaals tegen kwam , hij richting Purmerend en ik richting Amsterdam.
Vandaar mijn vraag , word de ligfiets wat meer ingeburgerd of is het gewoon toeval ?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen