maandag 21 november 2011

Ritje naar de Tandarts met een spot


Vandaag moest ik even naar de tandarts en omdat het laat op de dag was en ik geen zin had om in de spits auto te gaan rijden heb ik de Mango gepakt , het was alweer mistig aan het worden dus heb ik rustig aan gedaan.
Normaal ga ik met de auto omdat ik niet bezweet daar in de wachtkamer wil zitten want dan loopt deze leeg.
Na het bezoek , wel weer een half uur zitten wachten voor ik naar binnen kon , in het donker en de mist weer retour.
En toen gebeurde het , Op het fietspad langs de provinciale weg zag ik ineens een fietslicht aan komen wat op een hoogte zat waarvan ik dacht , een velo.
En ja hoor in het voorbij gaan zag ik dat het een oranje strada was , ik heb getuterd en gegroet, en ben benieuwd wie dat was.
Het is overigens niet vreemd om daar een velo te zien want er forensen er zat tussen amsterdam en alkmaar en meer plaatsen die kant op , en die maken dan gebruik van de Hempont en rijden dan over de provinciale weg die kant op.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen