donderdag 16 februari 2012

Update Helm


Vandaag een lekker stukje om gefietst na het werk , door Landsmeer en Den Ilp en dan eens niet door Waterland maar Het Twiske in gedoken en daar even lekker rond gereden.
De bestelde helm is nog niet op gedoken maar ik zag vandaag dat er een probleem was met het nederlandse adres dus ik heb maar even een paar mailtjes door google vertaal laten vertalen en deze verstuurd naar het post bedrijf en Ekoi.
Waarom zijn deze helmen niet gewoon in nl te koop?
Afwachten en er maar het beste van hopen.

5 opmerkingen:

  1. hallo Gerrit,

    als ik me niet vergis heb ik deze helmen gewoon in de winkel bij sinner gezien.

    lorenz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zoek ik de hele wereld af liggen ze gewoon in gruningen ? dat zou te mooi zijn.
    ik zal morgen eens bellen naar sinner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh sorry , vergeet ik je te bedanken voor de tip !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie helm is dat Gerrit. En comfortabel met die bescherming voor de ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb ik al een tijdje liggen. Handig bij regen en nog warm ook, maar enkel te gebruiken als het behoorlijk koud is, anders is zo'n Ekoi City+ te warm. Ook de bevestiging van het vizier is nogal kwetsbaar: bij mij komt dat los indien ik het met één hand opklap. Leuk idee dus en goede bescherming tegen de weersomstandigheden, maar de kwaliteit laat te wensen over. Anderzijds is dit ook geen dure helm, dus voor de prijs is ie wel ok.

    BeantwoordenVerwijderen