woensdag 1 februari 2012

wat een kou

Vanmiddag toch even er uit met de Mango , hij vond het wel niet leuk maar de baas had het nodig.
Handschoenen aan , Muts op Sjaal om en wat vergeet ik , extra sokken , stom stom stom.
Het eerste stuk met wind mee was goed te doen een lekker zonnetje op m,n hoofd en gaan met die banaan maar
op de terugweg van het rondje van 20 Km waaide m,n muts nog af en kon ik daar achteraan en door de harde wind werden m,n pedalen nog kouder en die kou werd lekker door gegeven aan m,n voeten .
De rest van m,n lijf was lekker warm maar m,n voeten erg koud , ik had nog wel het plan opgevat om morgen naar dronten te fietsen maar 90 km tegenwind met die kou ga ik niet redden dus word het wel een andere keer of ik gooi m op de auto.
In Januarie 598 Km gereden

20 Km gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen