vrijdag 16 maart 2012

Bijna klaar

Doordat de verzekering niet zo snel is heeft het allemaal een paar daagjes langer geduurd maar gelukkig is velomobiel.nl wel snel en goed van vertrouwen , zij waren ondanks het feit of er wel of niet uitgekeerd word alvast begonnen met het repareren en mede daardoor is de Mango+ vandaag naar de spuiter gegaan en zal daar weer in nieuwstaat gebracht worden.
Niet zo een punt van maken was Ymte,s reaktie op de late goedkeuring van de verzekering, het komt wel goed.
Waarschijnlijk kan ik de fiets eind volgende week of anders een paar dagen later door hun snelle optreden weer op halen .
Geweldig , want ik mis hem wel.

3 opmerkingen:

  1. Gewoon eigenbelang hoor! Ze willen geen Sinner Mango in hun stal...haha!
    Grapje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb trouwens de track per email gestuurd die ik op de terugweg gereden heb, is wel mooi route... vind ik

    BeantwoordenVerwijderen