maandag 26 maart 2012

lekker gefietst


Vanmiddag lekker ontspannen een rondje gedaan , geen snelheidsmeter erop en de gps achter in de tas dus zomaar een eindje fietsen en zien waar je uitkomt.
Lekker relaxed , even kijken hoe het nieuwe fietspad naar Assendelft noord rijd en gelijk even kijken of je van daar uit al richting Heemskerk enzo door kunt fietsen , helaas niet, dus het oude Assendelft maar in en via de Communicatieweg richting Heemskerk , daar ergens de polder ingedoken en een heel stuk van de Fortenroute gefietst langs de vuurlinie en dan met tegenwind naar pont Buitenhuizen en via nauerna weer naar Zaandam .

Nog even een update voor wat de Mango betreft , hij is terug van de spuiter en het wachten is op de bestickering , die moet bij Sinnerbikes vandaan komen.

Heerlijk rondje van 38 Km met een snelheid van 22,4 km/uur ( nog net niet omgevallen )

Groetjes.

4 opmerkingen:

  1. lol ben ie niet tegen gekomen op de dijk bij westzaan.. reed daar rond half een op mn gemakkie richting wormerveertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan ook niet Marcel , ik ben pas kwart over 1 van huis af gegaan en heb m linksom gereden dus reed pas rond 3 op de dijk.

      Verwijderen
  2. 22,4 km/uur gem is wat mij betreft heel normaal. Gewoon lekker doorfietsen zonder haast. Niet echt traag wat mij betreft.
    Ik sta elke dag met verbazing de prestatie tweets te lezen. WW ritjes van minder dan 30 gem komen niet voor. Ik moet echt vreselijk mijn best doen om die waarden 'n keer op een makkelijk recht traject zonder stops te halen. (Nijkerk-Almere) Dan kruis ik non stop rond de 40 km/uur. Echt mijn max.
    Ik ken al iemand die 40 km/u gem doet bij in heuvelachtig gebied. Ongelofelijk!
    Ik mag al blij zijn dat ik af en toe een stuk boven de 40 kruissnelheid fiets.
    Gisteren haalde ik 2 minuten 52 km/uur. Het begin had ik hulp van een helling. Dat is een uitzondering voor mij.
    Al die genoemde snelheden mag je rustig met een grove korrel zout nemen.
    Fiets maar lekker gewoon je eigen tempo. Grote kans dat andere niet eens zo veel sneller zijn dan ze willen doen geloven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Theo voor de steun , ik voelde me al een beetje buitengesloten door al die hoge snelheden (lol)

    BeantwoordenVerwijderen