zondag 1 april 2012

Een Achtje Knotwilg


Vandaag een achtje gefietst om de beloofde foto,s van de mooie knotwilgen te maken , ze staan langs de Oostdijk bijna bij Oosthuizen.
Het is bijna niet voor te stellen dat er uit deze gespleten bomen nog weer levend groen komt, maar toch gaat dat gebeuren.
Gelijk nog maar even een paar foto,s van de Mango gemaakt en ik kwam een paar mooie eenden tegen in de Beemster dus die moesten ook op de foto.
Het was druk op het fietspad met wandelaars en race fietsers , een paar maal heb ik er 1 ingehaald maar ze hadden geen zin om te volgen dus ze waren snel uit het zicht.
Om de een of andere reden kan ik niet meer dan 5 foto,s bij een bericht plaatsen , iemand een idee ?
Jammer want ik heb nog een paar mooie foto,s van de wilgen.

39 Km gereden
Gemiddelde snelheid 27,7 Km/u
Hoogste snelheid 45,3 Km/u ( was wel vals plat naar beneden)

5 opmerkingen:

  1. hoi gerrit

    die mooie eenden zijn bergeenden
    en die wilgen, al plant je ze met de wortel naar boven doen ze het nog, is net onkruid
    en die foto's
    zit je op je maximum bij picasa?, kun je er nog foto's kwijt?, misschien is dat de rede want ik kan er zo veel neer zetten als ik wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gerrit,
    Je kunt in Blogger inderdaad maar 5 foto's tegelijk uploaden. Geen nood, als je dat gedaan hebt doe je het nog een keer. De tweede serie komt boven de eerste, dus bij voorkeur tijdens het uploaden even omdraaien.
    Kijk maar eens op mijn blog, daar post ik regelmatig meer dan 5 foto's.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor de info Wim , ik zal het van de week eens proberen als ik weer wat te melden heb.
    Ik weet dat je regelmatig meer dan 5 foto,s post want ik kom heel vaak op je blog , gebruik m ook als station om naar andere bloggers te gaan.
    Maar is dat sinds kort dat je maar 5 foto,s tegelijk kunt posten, het is me nl nog nooit opgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je een tak van een wilg zomaar ergens in de grond duwt, dan wordt het na verloop van tijd vanzelf een boom. Zo doet iedereen dat hier in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wist ik , maar ik vind het gewoon mooie bomen en het zijn een beetje survivors he , past wel bij ons liggers.

      Verwijderen