maandag 23 april 2012

Even naar de Sluizen

Vanmiddag smste Marcel met de vraag of ik vrij was en na een kort Ja van mij kwam de volgende vraag , of ik zin had om even naar de sluizen in Ijmuiden te fietsen. Het was droog en buienradar voorspelde geen regen dus ik smste waar en hoe laat. Marcel moest even in Centrum Zaandam zijn dus ben ik ook die kant op gegaan en vandaar zijn we samen naar Pont Buitenhuizen gefietst , na de pont moest Marcel even zijn rem bijstellen en dan heb je mooi tijd voor een fototje. Er was weinig reuring bij de Sluizen dus na wat foto,s van de Tata zijn we weer door gefietst en via na Beverwijk de polder ingedoken en via Assendelft naar Marcel zijn nieuwe stulpje (ook een beetje van Shanne natuurlijk) en na bezichtiging ben ik naar Zaandam gefietst en nog even boodschappen gedaan en naar huis. Halverwege kwam het zonnetje er ook nog bij en kon het dekje eraf , al met al prachtig fietsweer. 54 Km gefietst met een top van 50,8 richting Ijmuiden (de kluft af)

1 opmerking: