dinsdag 19 juni 2012

Eens een andere kant op

Het zou vandaag prachtig weer worden maar het zag er naar uit of het ieder moment kon gaan regenen. Toch maar op pad en deze keer eens niet de Beemster in maar een andere kant op , namelijk richting Het Markermeer. Via de polder rond Zunderdorp en Ransdorp richting Volendam en vandaar de dijk volgen door Zuiderwoude en dan weer richting Ilpendam en Waterland weer retour naar huis om op tijd de hond uit te laten. Niet veel bijzonders gebeurd of het moet de bejaarde in zijn scootmobiel zijn bij de dijk in Zuiderwoude die ik net ingehaald had en die mij weer inhaalde omdat ik ff wat stond te eten en mij toe riep , Mooi karretje man en hij gaat nog hard ook , gaaf om dat te horen van iemand die dik in de 70 is. Verder kan ik nog vertellen dat het geen straf is om door de mooie polders te fietsen 67 Km gefietst

2 opmerkingen: