zondag 10 juni 2012

Ik voelde me weer Jong

Na een week van woon werk verkeer met irritaties over spookrijdende, niet oplettende fietsers en toeterende automobilisten had ik vandaag na een werkdag van 10 uur een vreselijk leuke ervaring . Ik ging vanaf de Kerkstraat in Oostzaan linksaf de straat poelenburg op en zag in mijn ooghoek 2 leuke dames van ik denk rond de 18 jaar wijzen en wat zeggen , alleen ik verstond het niet omdat ik mijn koptelefoon met u2 muziek op had. Na de kruising moest ik gelijk wachten achter een bus en word ik op m,n schouder getikt door 1 van de dames die gebaart naar mij in een soort van Gebarentaal van , MOOI ! , Ik doe m,n koptelefoon af en zeg Dankjewel , Jij ook , waarna ik de dame lief lachend naar haar vriendin zag gaan. God , wat voelde ik me gelukkig en jong op dat moment.

3 opmerkingen:

  1. Mmmmmmmm! Daar zou ik ook blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doelde die dame met "MOOI" op jou of op je prachtige Mango van je?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vraag zal denk ik altijd onbeantwoord blijven,gerrit

      Verwijderen