maandag 15 oktober 2012

Klein rondje Beverwijk.

Vandaag was het prachtig weer om te fietsen maar omdat de ketting eerst onderhoud nodig had kon ik pas laat op stap. De ketting moest schoongemaakt en weer opnieuw in de kettingolie van Sinnerbikes , dit klusje en trouwens ook andere klusjes kan ik alleen bij goed weer doen omdat ik niet in het bezit ben van een overdekte klusplaats en dus altijd buiten aan de fiets bezig ben , soms lastig maar het is niet anders. Afijn rond 13:00 op stap gegaan voor een rondje Beverwijk , eerst door het gebied van Beekie en bij de Forbo richting Westzaan/Assendelft gereden langs de Nauernashe Vaart en vandaar richting Pont Buitenhuizen en net voor Beverwijk weer afgeslagen langs de forten richting de Provinciale Weg . In Wormerveer nog even ruzie met een automobiliste die net voor mij nog even rechtsaf wilde en ging dus ik moest al tuterend vol in de ankers maar gelukkig goed afgelopen en na het restant van het ritje op tijd weer thuis voor het uitlaten van de hond. 45 Km gereden met een gemiddelde van 28 km/uur.

6 opmerkingen:

  1. hoi gerrit

    past je fiets niet in de huiskamer?
    kun ook als het regent aan je fiets werken

    groeten, andre

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee helaas , ik krijg m niet door de voordeur.

      Verwijderen
  2. Verstandig dat je op veilige afstand bent gebleevn van de rode Strada.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die rode strada die spoort niet dus daar hoef ik me niet druk om te maken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi stukje vind ik dat altijd vanaf het kanaal tot aan de provincialeweg.

    BeantwoordenVerwijderen