zaterdag 5 januari 2013

Door de Duinen

Vandaag met Marcel op stap geweest en mijn voorstel om weer eens de duinen in te gaan werd goed ontvangen want altijd maar de kop van noord holland gaat ook vervelen. Dus op weg naar Castricum en door naar Egmond Binnen en daar de duinen ingedoken , natuurlijk netjes een kaartje gekocht en genieten maar . Bij Wijk aan zee weer de duinen uit en met de Pont overgestoken om richting Amsterdam te gaan en via Recreatiegebied Spaarnwoude naar Halfweg en met de Hempont weer naar de overkant om daar even een visje te eten bij de visboer en na een paar kilometer zijn we ieder weer op route gegaan naar onze huizen. Was gezellig Marcel , bedankt. En foto,s zeggen meer als woorden dus ...... 84 km gereden en ohja ook nog de 10000 km grens met de Mango doorbroken.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrit, ik ben inmiddels ruim door de 5000 heen. Jammer dat ik niet meekon. Heb overigens wel wat last van mijn rechter achillespees sinds het oliebollenfeest in Zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe je goed wilco! met 2x 26 km per dag. gaat het idd erg snel he,

      Verwijderen
    2. Ik heb ook nog steeds last van m,n enkels sinds een rit in ik dacht oktober , dus doe rustig aan met die pees , pezen genezen veel langzamer dan spieren .
      Marcel heb ik vandaag ook af en toe laten gaan want ik moet het ook nog ff rustig aan doen.
      Volgende keer beter Wilco.

      Verwijderen