dinsdag 1 januari 2013

Eerste Woon/Werk rit

Allereerst wil ik iedereen een veilig en fietsvriendelijk nieuwjaar met veel kilometers toewensen. De eerste W/W Rit moest vanochtend op bepaalde stukken door Amsterdam zigzaggend gebeuren door diverse vuurwerkhopen heen. Ik was de nieuwjaarsnacht op het werk en heb de wisseling gevierd met collega,s en een brandalarm ergens hoog in een installatie wat afging door de zwaveldampen van een rookwolk uit de binnenstad , deze hadden we al aan zien komen over Het IJ maar je moet als BHV er toch even gaan kijken of er niet een verdwaalde vuurpijl iets in de fik heeft gestoken . Gelukkig was dit niet het geval en konden we door gaan met de gewone routine. De fiets was volgeladen met Frisdrank en Salade en Toastjes en een paar collega,s hadden wat andere lekkernijen meegenomen zodat we de wisseling gezellig konden doorbrengen. Oudejaarsavond werd ik af en toe al gelanceerd doordat ik over vuurwerk heen reed , dus nieuwjaarsochtend maar even om alles heen gereden. Nogmaals Gelukkig Nieuwjaar allemaal en deze week doorboor ik de 10000 km grens met de Blauwe Mango 295.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen