woensdag 6 februari 2013

Stoempen

Ik had niet naar het weerbericht gekeken voordat ik gisteravond naar het werk ging dus ik was aardig verrast toen het begon te sneeuwen . Ik was nog verraster toen het bleef liggen en om 05:00 kwam onze terreinmedewerker met de sneeuwschuiver om het terrein weer toonbaar te maken. De terugreis was zwaar , door de lage temparatuur waren sommige stukjes opgevroren en slipte de achterkant af en toe weg. Doordat de sneeuw erg vochtig was was het zwaar fietsen en af en toe viel er een grote klodder met een plop op de tourkap , op de heenreis had ik al een hagelbui gehad die het gedeelte van het vizier voor m,n gezicht wit maakte maar dit stukje was zo smal dat ik er gelukkig nog langs kon kijken en rustig door kon rijden , wel af en toe wat hagel in m,n nek wat door de open zijgaten naar binnen kwam. We zijn weer veilig thuis gekomen en nu lekker slapen.

5 opmerkingen:

  1. na 11 uur alles prima te doen... vanmiddag met een vriendin van adam noord naar Zaandam... bijna twee uur over gedaan.. zo veel file, aanrijdingen en afzettingen niet normaal meer fiets weer eens sneller!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanmorgen ook heerlijk over de wegen geglibberd....de straat uit viel het best wel mee, de fietspaden waren wel flink bevroren en heb één keer op een rood stuk asfalt achterstevoren gestaan. Gelukkig weer op de goede weghelft dus na wat achteruit Flintstonesteppen kon ik mijn weg weer vervolgen het was goed te doen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig..... hier in Zwolle lag gewoon niets. Gisteravond een paar vlokken op de minicontainers buiten de keukendeur maar meer ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hier ook niet heel veel hoor, maar leverde wel een mooie wereld op!

      Verwijderen
  4. Gelukkig weer gezond thuis gekomen, en een ervaring rijker. Naar het weerbericht kijken is bij mij standaard in de winter, ik lijk soms wel een boer, die van het weer afhankelijk is!

    Groeten, Adri.( nog 2 uur en 3 kwartier tot einde 16 uurs dienst)

    BeantwoordenVerwijderen