dinsdag 23 april 2013

Omrijden

Vandaag ging ik in plaats van gewoon ochtenddienst een BHV dag doen dus dat betekent een uur later op , heerlijk. Ik moest om half acht aanwezig zijn en was om 06:00 uur op en zag een grijze massa uit het raam ,Miezer. Na ontbeten te hebben ben ik op weg gegaan en eigenlijk gelijk al besloten om de lange route te nemen. Het eerste stuk gaat dan heerlijk door de polder , eerst een nijlgans van het fietspad gejaagd en daarna het aangezicht van een paar mooie zwanen die de kant van de sloot af struinen , heerlijk rustig en stil. Daarna kwam De Haal die overgaat in de Oostzanerrijweg richting Den Ilp , ook heerlijk rustig om deze tijd en dan het stuk van Den Ilp naar Amsterdam Noord wat iets drukker was maar nog steeds met een gemiddelde van 29 km/uur. Nog steeds op tijd kwam ik op het werk aan waar een collega van de nachtdienst mijn fiets aanzag voor een blauwe tampon , ja wat wil je ook als je de hele nacht gewerkt hebt. Even heerlijk gedouchet en daarna aan de BHV , de dag vloog voorbij. 38 km gefietst vandaag.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Gerrit,

    Blauwe tampon dat is een leuke, een collega van mij noemde de Strada eens een rijdende reuzendildo, ook wel aardig gevonden.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van de week kreeg ik "de schuivende klomp" als opmerking over mijn fiets ( Quest )te horen.
    Deze had ik nog niet eerder gehoord, evenals jouw blauwe tampon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yellow Banana is the most common name my Quest has been called, but it has also been called a sex toy, and even a Bobsled a couple of times.
    Never a tampon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grote zetpil, fietspadkano, droge onderzeeboot, Grond raket, Kliko, Luie fiets, Rode tomaat, trapauto en het meest stuitende: gewoon een AUTO!....:-(
    Ach, woorden doen geen zeer. Ze hebben je in elk geval opgemerkt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen