zondag 5 mei 2013

Snelle rit

Vandaag even naar Willem Vierbergen geweest voor controle van m,n achterwiellager. Ik heb de laatste weken een slepend geluid bij het achterwiel als ik niet trap en ik dacht dat het het lager was maar na uithalen van het achterwiel bleek het het Freewheel te zijn. Daar is van de winter wat vocht en pekel ingekomen en daar zit nu een beetje roest , na wat schoonmaken en smeren is het geluid een stuk minder geworden en vlgs Willem kan het geen kwaad dus gewoon lekker doorfietsen. geweldige man die Willem , weet waar hij over praat had ik de indruk en hij gaat er gewoon voor. 103 KM gefietst , de GPS geeft 72 km aan maar die heb ik na m,n werk opgehaald voordat ik naar Willem in Zwaag ging .

2 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrit, dat klinkt niet verkeerd. Ik ben vorige week naar Dronten geweest, maar Zwaag is wel een allemachtig eind dichterbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een prima adresje , Wilco , ik heb z,n nummer wel voor je.

      Verwijderen