dinsdag 25 juni 2013

6 Bruggen tocht

Afgelopen zondag was ik samen met Marcel in Weesp op bezoek geweest bij Elmi en daar was Marcel wat vergeten dus dat ging hij vandaag ophalen en ik besloot mee te rijden en daarna alleen een ommetje te maken want Marcel moest aan het werk met de politiehonden. Dus heb ik Marcel gelijk maar even een nieuwe route naar Weesp laten zien en ben daarna via Muiden , Naarden en Huizen de brug over het Gooimeer over gegaan , in Huizen was het even zoeken want er staan daar erg weinig wegwijzers en iedere keer verdwaal ik daar , ik had een fietspad door het bos gekozen richting Haven omdat ik dacht dat de brug daar ook wel zou zijn maar helaas ik moest half huizen door om bij de brug te komen , geen probleem de gps is geduldig en ik hoefde alleen maar te fietsen. Ik had beloofd om op de terugweg een visje mee te nemen maar in Muiden was ie dicht en de volgende in Noord ook dus dan maar op de Meeuwenlaan in Noord een lekkerbekje gegeten en een haringkje mee voor m,n vrouwtje . Op de terugweg heb ik in Muiden wel 10 minuten voor de brug staan wachten en ook de Schellingwoude brug had ik tegen , mooi tijd voor een fototje. Mooi weer 108 Km gereden.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Gerrit, mooie tocht. Die foto op dat overgroeide pad lijkt erg op het pad wat ik afgelopen zondag reed van Amersfoort naar Zaandam. Hele mooie boswegen daar. Gereden met mijn GPS. Reed goed, maar een beetje te mooie route uitgezocht. Ik strandde ergens in de eempolder op een zelfbediening pont waar ik echt niet op paste. Nog maar eens even aanpassen op de fietsrouteplanner.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de instellingen van de routeplanner kun je pontjes uitsluiten , wanneer het regent wil je hier echt niet rijden dan worden die paden modderbaden.

      Verwijderen
    2. zelf bedienings- ponten zijn stom kan je echt beter
      omrijden!!!

      Verwijderen