zaterdag 13 juli 2013

bijzondere woon werk.

Na een stressvolle ochtend op het werk had ik het voornemen genomen om een langere route naar huis te nemen en Strava even aan te zetten want ik moest afreageren. Nu weet ik dat de openbare weg daar niet de plaats voor is maar ik wist een route met vrijwel alleen maar rechtdoor en geen zijwegen , nou ja 2 dan. In Amsterdam noord even rustig aan om een beetje op te warmen en op de weg langs het NH kanaal aangekomen kon het gas erop. De teller kroop omhoog richting 39 Km/uur en met de weinige tegenwind wist ik de Mango plus zonder racekap op 37 km/uur te houden tot aan een soort chicane in de weg waar de snelheid eraf moest maar daarna kon het gas er weer op. In Purmerend moest ik weer even afremmen om op de zuiderweg weer continu met 37 los te gaan , uiteindelijk kwam ik uit op een gemiddelde van 33,6 km/uur over 26,9 kilometer en na een lekkere douche kon ik heerlijk en voldaan relaxen. Voor de gegevens : http://app.strava.com/activities/66740495

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. weinig kruisingen en veel recht , benieuwd hoe snel het met de xs kan.

      Verwijderen
  2. want , ik snap m niet , dan heb ik toch meer gewicht bij me met die dikke erin ?

    BeantwoordenVerwijderen