woensdag 17 juli 2013

Velomobiel ruil

Afgelopen maandag kreeg ik bericht van velomobiel.nl dat mijn QuestXs klaar staat voor me maar aangezien ik de hele week nog moet werken heb ik zaterdag pas tijd om hem op te halen; Dus aanstaande zaterdag zal de Blauwe Mango zijn laatste rit met mij maken, (snik) naar Dronten en ga ik dus terug in een QuestXs . Rond half zeven in de morgen vertrekken we vanuit Zaandam en zijn dan zo een beetje rond tien uur in dronten als alles goed gaat. Bij aankomst in Dronten stond er precies 13753 Km op de teller groetjes.

12 opmerkingen:

  1. Hallo Gerrit,

    Ga je vast vlug weer aan wennen! Goede reis en succes met je nieuwe fiets!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd naar de vergelijking tss mango+ en quest xs want die staat ook op mijn verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1 ding kan ik alvast zeggen , het proefrijmodel " paste " al beter dan de Mango.
      in de mango heb ik altijd een beetje met m,n schouders aan gezeten.

      Verwijderen
  3. Gaat gezellig worden. Wij komen ook langs. Xs afleveren Leen Strada ophalen.....tot zaterdag. Wie neemt de taart mee? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een taart 89 kilometer in een warme schuddende velomobiel lijkt me niet echt bevorderlijk voor de smaak en het zicht, Theo , dus neem jij hem maar mee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Opnieuw dan maar, Gerrit, hoe laat kom je langs Hoorn?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We waren van plan om over Muiden te gaan Willem dus komen we helaas niet langs Hoorn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ok jammer dan had ik meegereden naar Dronten

      Verwijderen
  8. Hoi Gerrit,

    Eindelijk wordt dan het lange wachten beloond. Tien uur is mij iets te vroeg om je in Dronten te begroeten. Maar ik zie je vast wel tijdens de LEL2013, want met die nieuwe aanwinst kom je er nu niet meer onderuit om die race te rijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als ik een slaapplek in de buurt kan vinden dan ben ik erbij, eerst 80 heen fietsen en dan 50 volle snelheid en dan weer 80 terug , beetje veel van het goede.

      Verwijderen