zaterdag 21 september 2013

Druk druk druk en 31,5 km/uur gemiddeld.

Na een midweekje zonder fiets weggeweest te zijn om donderdagavond terug te keren was het gelijk al weer druk. Eerst de spullen nog opruimen en in de ochtend om 05:00 op om te werken en s,avonds naar het zaantheather om samen met de familie beekmans naar Slagerij van Kampen te kijken en luisteren en dan vandaag eindelijk even tijd om de blogs door te lezen die ik gemist heb, we hadden nl geen wifi en bijna ook geen 3g op de vakantielocatie , ben wel 2 uur aan het lezen geweest. Vandaag en morgen moet ik omrijden omdat de normale ww route bezet is door de Dam tot Dam loop en dus komt er 15 Km bij , geen probleem met een velo maar bij de heerlijke lekker doorrijden kanaalroute kan ik ook niet zonder oponthoud komen dus moet ik kiezen voor de andere kant van Het Kanaal en dat is nu net een route met een paar nare kruisingen en een aantal stoplichten. Maar tussen die stoplichten kon ik lekker snelheid opbouwen en kwam thuis met een maximum snelheid van 50,4 Km . Voor de statistieken kijk hier op strava

1 opmerking:

  1. Mooie topsnelheid en ook een mooi gemiddelde! Herkenbaar dat je moest "bijlezen", heb ik ook, want geen mobiel internet en nooit een laptop mee op vakantie.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen