dinsdag 22 oktober 2013

Geen zin en toch gegaan

Vanochtend om 10:30 kreeg ik een bericht van Marcel , ga straks een rondje fietsen , ga je mee ? Omdat ik net m,n bed uit was en nog met de hond moest en geen zin had , heb net 3 nachtdiensten gelopen en dan is de fut er een beetje uit, appte ik terug , Nee,Het is klote weer , was niet zo want het zonnetje scheen maar goed , Marcel bleef appen en uiteindelijk stond ik om12/10 voor zijn deur en hebben we lekker een rondje Schiphol gereden en Marcel wilde nog even door een tunneltje . Het tunneltje is ook gelukt , ik vond het maar een koud ding maar goed , Het was een leuk rondje met afwisselende scenery en prachtig weer en topsnelheden. Vandaag 72 Km gereden met een max van 52km/uur en als het weer meezit gaan we zaterdag rondje IJsselmeer doen van 300KM

7 opmerkingen:

  1. Mooi rondje, hoever het dan ook was maakt niet uit, als het maar lekker was......

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er lijken 7 kilometers te missen op de track.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt Wilco , ivm diefstal zet ik de gps meestal later aan en eerder uit en zodoende een leeg stukje in de track.

      Verwijderen
    2. owwwwwww dagt al;;; we hebben zelfde rondje gereden en ik meer kilometertjes gemaakt

      Verwijderen
  3. Mooi rondje met veel bekend terrein voor mij. Dat tunneltje doe ik vandaag ook misschien, ik ga vandaag even naar de wielerbaan in Sloten, eens kijken hoe die erbij ligt. Voorheen werd daar CycleVision gehouden en ik vind het parcours een mooi parcours. Althans, volgens de beelden die ik gezien heb. Persoonlijk denk ik dat Flevonice daar niet aan kan tippen, maar dat komt uit de mond van een Veloteur... Open liggers denken daar wellicht anders over.
    Als de baan bevalt ga ik er volgend jaar wat vaker trainen. Trainen op de openbare weg kan prima, zeker op de Ringvaart. Maar trainen zonder auto's is des te veiliger!

    Groetjes, Robert-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sloten, fijn en snel rondje! heb er vele kilometers liggen met de racefiets (di- en donderdagavond, zondagmiddag)

    BeantwoordenVerwijderen