zaterdag 16 november 2013

Rondje NH van 300 Km

Gisterenochtend vroeg vertrokken om samen met Marcel en Elmi weer een monstertocht te rijden , de anderen van de "club" moesten of werken of studeren en zodoende  gingen we met zn drieen.
In Purmerend  elmi opgepikt en naar Enkhuizen gegaan voor koffie.
Even extra sokken aangedaan en weer verder naar Den Helder en ergens na Den Helder de duinen in gedoken , na de pont in IJmuiden gelukkig de duinen bij Castricum overgeslagen , ik vind de fietspaden daar niks , en bij Santpoort de duinen weer ingedoken om daarna om Schiphol heen te rijden en via Amsterdam weer naar huis te gaan.
Highlights waren 2 reeen die in de duinen in het donker de weg over staken , verder vind ik Den Helder en IJmuiden vreselijke steden.









5 opmerkingen:

  1. Hallo Gerrit,

    Mooie ronde weer, en wilde herten zien blijft altijd een belevenis! Gaat wel goed komen met de kilometers op deze manier!!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag dat jullie in de kop v NH, een groot gedeelte binnen de dijk zijn gebleven. Terwijl de buitenkant op veel plaatsen stukken mooier is :) . Mochten jullie dit nog eens over willen doen dan rij ik wel voor ;) Groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt Cees en ws is de buitenkant ook beter doorrijden , eigenlijk hadden we ook niet via purmerend moeten gaan maar beginnen bij durgerdam en dan de dijk volgen maarja dan heb je weer de drukte in edam cq volendam.

      Verwijderen
  3. Wij werkers boffen maar, zaterdag door dichte mist een rit naar Kinderdijk gemaakt. Geen molen gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er waren er deze keer twee die vrij genomen hadden en ik was toevallig vrij , maar troost je ik mag morgen weer 7 dagen achter elkaar werken dus je hoeft niet jaloers te zijn , ik heb ergens nog wel een foto van die molens ,opsturen ?

      Verwijderen