woensdag 19 februari 2014

Ik leef nog hoor

Ik heb dit jaar nog maar 635 km gefietst door de verbouw van onze keuken , gelukkig ben ik bijna klaar , nog wat kleine dingetjes en daardoor had ik vandaag tijd om op de terugweg van het werk eens lekker om te fietsen en zodoende ging de terugrit over het schouw naar purmerend en door de polder met tegenwind terug.
Heerlijk genoten weer van alles , de golfers, een stel kippen met een prachtige haan , zelfs een paar omleidingen in Purmerend konden me niet deren en heerlijk de wind langs mn oren want het was vanochtend vroeg , droog en windstil , dus had ik da hood thuis gelaten.

Morgen gelijk maar even kijken of ik wat verder om kan rijden , even lekker door Broek in waterland ofzo.

groetjes en tot de volgende keer

6 opmerkingen:

  1. de familie beekmans komt binnenkort ff boel bekijken maar foto's op fb zien er wel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrit, ik begon je ook al te missen. Maar ik heb deze maand nog bijna geen kilometer gefietst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgende week maar ff een ritje samen , wilco ?

      Verwijderen
    2. Hoi Gerrit, mijn knie is aan het herstellen van de wintersport. Daarna graag. Ik heb mij trouwens op 1 juni ingeschreven voor een tochtje met VLA vanuit Weesp door waterland. Misschien ook iets voor jou? Of zit je dan in Denemarken?

      Verwijderen
  3. Hoi Gerrit,

    Ja, het was al een tijdje stil op je blog, komt nu weer goed dus!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor adri , van de week al weer 80 ww gefietst dus het komt goed.

      Verwijderen