zondag 2 maart 2014

Kapot gegaan maar toch een Overwinning

Nee , niet tijdens een wedstrijd maar gewoon een fietstochtje.
Gister even met marcel mee want die wilde zijn fiets even laten controleren bij velomobiel.nl in Dronten.
Dus om 06:00 lag ik in de fiets en onderweg pikten we Arnold uit Hoorn en Willem uit Zwaag op en fietsten we gezamelijk verder over de geheel vernieuwde Zuiderdijk richting Enkhuizen en daarna de Houtribdijk op richting Lelystad , ik kan haast niet geloven dat ik hier nog eens een wedstrijd meegedaan heb , wat een pokkeeind is die dijk en het wegdek wordt ook steeds slechter maar goed , even voor 10:00 waren we in Dronten en het nakijken was zo klaar en het innemen van wat reserve materiaal zoals binnen en buitenbanden en kettingolie ging ook gesmeerd dus om 11:00 zaten we weer in de fiets richting Amsterdam alwaar ik op de Oostvaardersdijk helemaal stuk ging door een klein beetje tegenwind, te hoge snelheid en te weinig fietskilometers in de benen , na een kleine stop moest het helemaal weer goed komen maar helaas dat kwam het niet en ik zei tegen arnold en marcel dat ze van mij door mochten fietsen maar ze bleven bij me de Kanjers.
Na de schellingwoudebrug ging arnold alleen verder via Purmerend naar Hoorn en Marcel ging in Amsterdam Noord gelukkig een andere richting op dus toen kon ik rustig aan door naar huis .
Thuisgekomen eerst maar eens thee genomen en toen lekker gaan douchen en op de bank.

Toch 200 km gefietst al was het erg zwaar maar de volgende gaat vast weer beter.

2 opmerkingen:

  1. ik had het ook best zwaar hoor, was erg blij dat ik noord een bekende tegen kwam, ff bij komen....:P

    veder goed gedaan ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over kapot gaan kan ik ook meepraten. Maar heerlijk gevoel dat je toch hebt gehaald, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen