zaterdag 5 april 2014

Reparatie aan de Xs

Al langere tijd trekt de Xs wat naar rechts met remmen en als je dat weet dan is er niks aan de hand want dan stuur je gewoon tegen alleen als je je rem niet meer kan stellen dan wordt het wel vervelend .
De stelschroef van de rechterremkabel was bij mij in tweeen dus ik kon draaien wat ik wilde , er gebeurde niks dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en naar vriend Willem in Zwaag gereden voor vervanging van de remkabel.
Ik heb zelf nog nooit het wiel eruit gehad en wilde dit niet achter op het erfje doen en het is altijd makkelijker als je het een keer gezien hebt dus zoals gezegd ff naar zwaag.
Willem was met een uurtje klaar en dus had ik nog tijd zat om even door te rijden en bij Venhuizen de dijk op te gaan en daar kwam zowaar het zonnetje ook nog erbij.
Heerlijk doorgereden en vele wielrenners ingehaald , maarja wat wil je ook , ik reed bijna 38 met windje tegen want langs het markermeer waait het eigenlijk altijd wel.
Ook op de Oostdijk kon ik deze snelheid met tegenwind vasthouden en ook daar weer diverse wielrenners ingehaald , eentje wilde een beetje naar links gaan net toen ik wilde inhalen , natuurlijk zonder omkijken , maar na de luide claxon van mij schoot ie gauw weer naar rechts.

vandaag 102 Km gereden met een bewogen gemiddelde van 31,7 km/uur en een max van 47,5 km/uur.
Totaal 6360 Km gereden met de Xs.


Op de terugweg een heerlijk zonnetje erbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten