maandag 7 juli 2014

Trainingsrondje van 102 Km

Ik was vanochtend met m,n dochter meegeweest naar Aalsmeer , zij had een sollicitatiegesprek bij de Prenatal en zo een eerste rit door groot amsterdam is toch even wennen , btw , ze is aangenomen . Na thuiskomst was ik onrustig , zenuwachtig en gespannen in mn lijf dus ik zeg tegen de dames , ik ga een paar broodjes maken en pak de fiets even voor een rondje.
Na het maken van 2 broodjes leverworst en een krentebol heb ik de gps en fototoestel gepakt en ben op weg gegaan .
In de wijdewormer gestopt voor een foto van een roze varken wat daar op een grasveld staat maar helaas , batterijen zitten nog thuis in de oplader en hij staat te ver voor de Iphone dus dat word volgende keer.
Na de Wijdewormer kom je in Purmerend en ben daar de heerlijk rijdende Oostdijk op gegaan en heb daar de eerste wielrenners in gehaald , na Oosthuizen richting Hoorn en toen kreeg ik het in mn hoofd om het eerste stuk van de 600 Km route zaterdag over een week te gaan verkennen , deze had ik al in de GPS staan dus het eerste deel geladen en fietsen maar , en zo ging het door Zwaag ,Westwoud,Hoogkarspel richting Enkhuizen .
Vrijdag over een week gaan we met het 600km rondje de dijk op richting Lelystad maar nu had ik daar geen zin in en ben de Zuiderdijk richting Hoorn gevolgd , natuurlijk een paar oudjes met elektrishe fietsen op de dijk die na mijn claxon even over de rechterschouder kijken en dan natuurlijk naar links komen maar gelukkig gaat het allemaal goed , maar ook nog een lesauto die met gepaste snelheid voor mij reed en na een aantal minuten even plaats maakte voor mij om in te halen , dank hiervoor.
En net na Scharwoude weer richting provinciale weg naar Oosthuizen en na Purmerend weer thuis met 102 Km op de teller en een bewogen gemiddelde van 31,8 km/uur.
Tevens schiet de totaalteller ook al weer op en zal ik deze maand bij leven en welzijn de 10000 km in 1 jaar gaan halen.
Heerlijk rondje.
De prachtige Oostdijk

Het Markermeer vanaf de Zuiderdijk

Statistieken
En het totaal op 07-07-14



3 opmerkingen:

  1. Proficiat voor je dochter! Altijd leuk om positieve reactie op je sollicitatie te krijgen. Je gaat lekker Gerrit, 10000 km op 1 jaar is een mooie afstand!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrit, nog 5 van dit soort tochtjes en ze kunnen je je brevet toesturen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat vrijdag de 18de gebeuren Wilco , ga je mee op het 600km tochtje ?

      Verwijderen