vrijdag 2 januari 2015

Een nieuw Jaar en een nieuw begin

Zoals de volgers misschien wel weten ben ik 22 december in mn nieuwe huisje getrokken na een emotionele tijd en begin ik aan een nieuwe episode in m,n leven en hierdoor zijn er de laatste maanden weinig blogberichten geweest,wel gewoon het woon/werk verkeer gefietst dus de kilometers zijn wel gemaakt.
Vorig jaar een geweldige fietsvakantie gehad met de rondreis nederland naar denemarken en weer retour met een aantal geweldige Noord Hollanders  en hopelijk komen er voor dit jaar ook nog vakantieplannen met dezelfde groep.
Dan komen we op de gereden kilometers , dat zijn er net geen 10000 , in onderstaand lijstje kun je zien wat het wel geworden is.


Voor dit jaar zijn er ook al weer kilometers gemaakt en hoop ik dat er ook in de vrije weekenden wat gefiets kan worden , want ik heb in de vrije weekenden nu bezoek van mn hondje , dat is ineens een deeltijdhond geworden , op de dagen dat ik werk is hij op zn oude adres omdat hij anders de hele dag alleen zit en dat hoort niet vind ik maar hij kan goed alleen zijn dus af en toe kan er wel een dagje gefietst worden.

Hopelijk start onze Willem ook binnenkort weer met z,n onderhoudsdienst want de Xs kan wel weer een beurtje gebruiken, als ik het goed heb staat er al weer iets van 14000 km op de teller.

Verder wil ik vanaf deze plek alle volgers,vrienden en ligfietsers een goed en veilig fietsjaar
toewensen .

tot later weer.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Gerrit goed dat je weer uit het putje geklommen bent ik weet nu ook een beetje hoe dit voelt. Hoop dat je een goed en voorspoedig 2015 tegoed hebt. Ik ben momenteel op aan het bouwen met krachttraining het gaat steeds beter dus ik ben weer aan de gang. Vanaf 1 januari 2015 is de zaterdagkazernering vervallen ivm. regionalisering dus laat even weten wanneer er wat gebeuren moet met je fiets.

      Verwijderen
  2. Als je eenmaal aan de vrijheid geroken hebt dan wil je niet anders meer Gerrit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerrit,

    Na regen komt zonneschijn moet je maar denken.........Als je een slechte periode afsluit kan het enkel maar beter worden, dus wensen wij je ook een gezond en gelukkig 2015 toe, met vele veilige en plezierige fietskilometers!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel Adri , voor jullie ook een goed 2015

    BeantwoordenVerwijderen