zaterdag 21 februari 2015

Het werkt

Zoals jullie weten had ik wat probleempjes met de uitgaande detectielus van onze parkeergarage , Na de test met Aluminiumfolie heb ik van mijn werk wat afvalplaatjes aluminium meegenomen omdat ik verwachtte dat de levensduur van folie wel kort zal zijn en deze onder de fiets geplakt met als resultaat , 0,0 werking.
Nu heb ik uiteindelijk een stuk aluminiumfolie onder de fiets geplakt en dit werkt de laatste week prima , als de deur niet meer opengaat dan weet ik dus dat het stuk beschadigd is of misschien wel weg en kan ik gewoon een nieuw stuk eronder plakken.
Ben blij en wil iedereen bedanken die tips hebben gegeven.

groeten uit zaandam

2 opmerkingen:

  1. Hi Gerrit wij beplakten de kunststof daken van brandweervoertuigen wel met aluminium schoorsteen afdicht tape om zo een betere defecte te krijgen voor de mobilofoon antennes

    BeantwoordenVerwijderen