woensdag 30 november 2016

Nieuwe DF

Morgenochtend (1dec) met de Xs naar Intercitybike in Dronten om de nieuwe fiets op te halen , ik heb slechts een proefrit van 10 meter gemaakt in de werkplaats aldaar een paar maanden terug maar dat was voldoende om mij over te halen er 1 te bestellen en nu is het dan zover .
Ervaringen volgen binnenkort weer op dit blog .
De Xs heeft 26500 km gereden en met de mango 295 had ik ongeveer 9000 km gereden , ik hoop dat ik deze afstanden met de DF zal evenaren en overschrijden.

Groetjes.

6 opmerkingen:

  1. Mooi Gerrit, veel plezier met je nieuwe karretje zal je goed bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gerrit,

    Proficiat! Goede keuze, als ik in Nederland had gewoond had ik er ook eentje gereden, zeker weten!
    Was gelijk helemaal om tijdens de proefrit, maar helaas kunnen er geen spijkerbanden onder......

    Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het regent DF's in Amsterdam e.o. Veel plezier met je fiets en je wordt gevolgd op Strava!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en veel plezier met je DF 121 Gerrit!

    Bij mij in de Achterhoek/Twente is het nog heel dun gezaaid met DF's :-)

    Groet, Marc (DF XL 87)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies mijn ervaring, een proefritje, zelfs nog zonder bovenluik en ik was om!
    Hoewel je feitelijk lager zit dan ooit praktisch onbelemmerd uitzicht en een enorm acceleratievermogen, wie wil dat nu niet?
    Groeten, Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerrit, van harte gefeliciteerd, en eindelijk weer eens een berichtje op je blog! Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen